Europcar to jedna z największych międzynarodowych sieci
wypożyczalni samochodów, właściciel kilkunastu tysięcy punktów wynajmu na całym
świecie. Od kilku lat Europcar działa również w Polsce. Placówki Europcar
możemy znaleźć w wielu polskich miastach; zaletami korzystania z usług Europcar
są: stałe stawki wynajmu, przejrzyste zasady, okresowe promocje oraz korzystny
program lojalnościowy dla stałych klientów. Dlatego, jeśli już kiedyś byłeś
klientem Europcar i jesteś zadowolony, korzystne dla Ciebie będzie szukanie
wypożyczalni Europcar w mieście, które akurat odwiedzasz, jeżeli potrzebujesz
szybkiego i bezproblemowego wynajmu samochodu. Korzystanie z lojalnościowej
karty Privilege przekłada się na wymierne korzyści: zniżki za wynajem oraz
mniej formalności, co oznacza jeszcze szybszy odbiór samochodu.
Europcar ma swoje oddziały w największych miastach Polski; w
Warszawie znajdziemy aż trzy wypożyczalnie Europcar, w tym na największym w
Polsce lotnisku – lotnisku Chopina na Okęciu, oraz na lotnisku Modlin.
Oczywiście jeśli chodzi o wynajem samochodów lotnisko Warszawa to dla wielu klientów punkt praktycznie
idealny; możliwość odebrania kluczyków do samochodu zaraz po opuszczeniu
pokładu samolotu to wielka wygoda i oszczędność czasu. Nie zawsze jednak po
udanym wynajmie samochodów lotnisko
Warszawa jest miejscem, z którym najbardziej nam „po drodze” w kwestii
zwrotu pojazdu. Rodzi się więc pytanie: czy wynajmując samochód w sieci
Europcar na lotnisku w Warszawie (albo w jakimkolwiek innym punkcie) możemy
zwrócić pojazd do innej placówki tej sieci?
Odpowiedź jest twierdząca, ale warto wiedzieć, że nie
poniesiemy dodatkowych kosztów wyłącznie wtedy, kiedy z góry określimy (przy
podpisywaniu umowy) gdzie chcemy zwrócić samochód po zakończeniu okresu
wynajmu. Jeżeli wypadnie jakaś niespodziewana sytuacja, możliwe jest
odprowadzenie samochodu do innego punktu Europcar niż ten, w którym
wynajmowaliśmy pojazd, ale konieczne będzie dokonanie dodatkowej opłaty.
Samochód można też zwrócić poza godzinami otwarcia biura, co jest dodatkowym
udogodnieniem; należy jednak pamiętać, że jako klienci odpowiadamy za
odprowadzony samochód do czasu otwarcia placówki. Ponadto, aby można było
skorzystać z opcji zwrotu pojazdu poza godzinami otwarcia biura, placówka musi
być wyposażona w skrzynkę na dokumenty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz