niedziela, 23 grudnia 2012

Czy Europcar zezwala na zwrot wynajętego samochodu w innym punkcie niż pierwotny




Europcar to jedna z największych międzynarodowych sieci wypożyczalni samochodów, właściciel kilkunastu tysięcy punktów wynajmu na całym świecie. Od kilku lat Europcar działa również w Polsce. Placówki Europcar możemy znaleźć w wielu polskich miastach; zaletami korzystania z usług Europcar są: stałe stawki wynajmu, przejrzyste zasady, okresowe promocje oraz korzystny program lojalnościowy dla stałych klientów. Dlatego, jeśli już kiedyś byłeś klientem Europcar i jesteś zadowolony, korzystne dla Ciebie będzie szukanie wypożyczalni Europcar w mieście, które akurat odwiedzasz, jeżeli potrzebujesz szybkiego i bezproblemowego wynajmu samochodu. Korzystanie z lojalnościowej karty Privilege przekłada się na wymierne korzyści: zniżki za wynajem oraz mniej formalności, co oznacza jeszcze szybszy odbiór samochodu.

Europcar ma swoje oddziały w największych miastach Polski; w Warszawie znajdziemy aż trzy wypożyczalnie Europcar, w tym na największym w Polsce lotnisku – lotnisku Chopina na Okęciu, oraz na lotnisku Modlin. Oczywiście jeśli chodzi o wynajem samochodów lotnisko Warszawa to dla wielu klientów punkt praktycznie idealny; możliwość odebrania kluczyków do samochodu zaraz po opuszczeniu pokładu samolotu to wielka wygoda i oszczędność czasu. Nie zawsze jednak po udanym wynajmie samochodów lotnisko Warszawa jest miejscem, z którym najbardziej nam „po drodze” w kwestii zwrotu pojazdu. Rodzi się więc pytanie: czy wynajmując samochód w sieci Europcar na lotnisku w Warszawie (albo w jakimkolwiek innym punkcie) możemy zwrócić pojazd do innej placówki tej sieci?

Odpowiedź jest twierdząca, ale warto wiedzieć, że nie poniesiemy dodatkowych kosztów wyłącznie wtedy, kiedy z góry określimy (przy podpisywaniu umowy) gdzie chcemy zwrócić samochód po zakończeniu okresu wynajmu. Jeżeli wypadnie jakaś niespodziewana sytuacja, możliwe jest odprowadzenie samochodu do innego punktu Europcar niż ten, w którym wynajmowaliśmy pojazd, ale konieczne będzie dokonanie dodatkowej opłaty. Samochód można też zwrócić poza godzinami otwarcia biura, co jest dodatkowym udogodnieniem; należy jednak pamiętać, że jako klienci odpowiadamy za odprowadzony samochód do czasu otwarcia placówki. Ponadto, aby można było skorzystać z opcji zwrotu pojazdu poza godzinami otwarcia biura, placówka musi być wyposażona w skrzynkę na dokumenty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz